Перший крок до STEM-навчання – стимулювання допитливості, підтримка інтересу до навчання та пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо.
Навчальні роботи
Для освіти дітей, що зростають у цифрову епоху.
Навчальними роботами можуть бути роботи-конструктори та автономні мобільні роботи.
Очікуванні результати: здобувач освіти розробляє та реалізує алгоритми; створює та налагоджує програмні проєкти; співпрацює в команді для створення інформаційного продукту; визначає за допомогою правильної термінології збої в роботі доступних цифрових пристроїв; усуває прості несправності.
Набори для конструювання та моделювання
Набори для моделювання вільної форми дозволяють учням фізично досліджувати можливі конструкції та реалізовувати свої ідеї. Поєднується настільна гра і програмне забезпечення.
Очікуванні результати: здобувач освіти планує власну діяльність з виготовлення виробу; моделює, конструює та виготовляє виріб; оцінює та представляє результати власної або колективної діяльності.
Програмовані електронні модулі
Комплекти програмованої електроніки з відповідним програмним забезпеченням. В основі – мікроконтролер, побудований на одній друкованій платі.
Очікуванні результати: здобувач освіти досліджує інформаційний навколишній світ; добирає об'єкти для створення моделей; створює та налагоджує програмні проєкти; розробляє модульні проєкти; опрацьовує та створює інформаційні продукти з використанням даних різних типів; співпрацює в команді для створення інформаційного продукту; використовує широкий спектр цифрових пристроїв.
Електронні освітні ресурси
Навчальна платформа з уроками, завданнями, тестами. Актуальна шкільна програма, поглиблені знання, система-тренажер підготовки до іспитів (ЗНО, ДПА). Навчальні матеріали подано в ігровій формі – діти краще залучаються, розуміють і добре запам'ятовують матеріал.
Очікуванні результати: здобувач освіти досліджує ситуації і визначає проблеми, які можна розв'язувати із застосуванням математичних методів; моделює процеси і ситуації, розробляє стратегії (плани) дій для розв'язування різноманітних задач; критично оцінює дані, процес та результат розв'язання навчальних і практичних задач; застосовує досвід математичної діяльності для пізнання навколишнього світу.